تنها 13 روز به عید 96 مانده است. در این 13 روز باقیمانده چه کارها که نمیتوان کرد. از همین امروز شروع کنید و اگر دارای اضافه وزن هستید با خوراک های رژیمی وزن کم کنید تا در مهمانی ها زیباتر به نظر برسید.
Wikifoods امروز در این مطلب به شما طریقه ی پخت یک خوراک رژیمی تند که به راحتی تهیه می شود را آموزش می دهد.

خوراک رژیمی تند

خوراک رژیمی تند

خوراک رژیمی تند

مواد لازم برای خوراک تند سبزیجات رژیمی :

هویج بزرگ  قطعه قطعه شده     دو عدد ( یک فنجان )
کرفس، قطعه قطعه شده     دو ساقه ( یک دوم فنجان )
پیاز متوسط، که به صورت مکعبی برش خورده باشد      یک عدد
روغن گیاهی     اسپری پخت یا کمی
قارچ قطعه قطعه شده تازه     226 گرم
کدو سبز بزرگ، خرد شده     دو عدد ( دو و یک دوم فنجان )
پودر فلفل     یک قاشق غذاخوری
ریحان خشک شده     یک قاشق چایخوری
فلفل سیاه     یک قاشق چایخوری
سس گوجه     226 گرم
آب گوجه     3 فنجان
گوجه فرنگی، مکعبی برش خورده باشد     395 گرم
* لوبیا     425 گرم ( شما میتوانید از هر نوع لوبیایی که دوست دارید برای تهیه ی این خوراک استفاده کنید.
ذرت     یک فنجان

طرز تهیه این خوراک کم کالری:

هویج، کرفس و پیاز را در ماهی تابه ای بزرگ و نچسب که با روغن گیاهی چرب کرده اید، ریخته، آن را روی حرارت متوسط قرار دهید و برای مدت 10 دقیقه سرخ کنید. بعد از آن، قارچ و کدوها را نیز به ماهی تابه اضافه کنید و 3 دقیقه ی دیگر نیز سرخ کنید.
سپس پودر فلفل، ریحان خشک و فلفل سیاه را نیز به مخلوط اضافه کنید و پنج دقیقه ی دیگر بپزید. سس گوجه و آب گوجه فرنگی را با هم در زودپز ترکیب کنید و خوب هم بزنید.
گوجه فرنگی ها را به شکل مکعب های کوچک برش دهید و آنها را با لوبیا، ذرت، مخلوطی که آماده کرده اید به زودپز اضافه کنید. در زود پز را گذاشته و این مخلوط را برای مدت 8 ساعت روی حرارت پایین قرار داده تا خوب بپزد.
خوراک رژیمی شما به همین آسانی آماده می شود. نوش جان!